Min syster har länge tjatat om att jag borde skriva blogg...

...och äntligen slog jag slag i saken.

Klockan är tjugo i sex och jag känner mig ganska rastlös. Har inga konkreta ideèr om vad jag kan hitta på. Kära voffsingen behöver inte gå ut riktigt ännu, funderar på film då jag skulle vilja se: Män som hatar kvinnor men orka gå till kiosken och hyra den =)

Har blivit sittandes vid datan ganska mycket dom senaste dgr:na då jag köpte på mig Sims 3 för att se om den är så bra som alla påstår. Jag har tidigare spelat Sims 2 ganska mycket, har ägt spelet med div extra material i omgångar. Men kände nu att jag ville testa något nytt. Men men visst simarna är mer verkliga, lättare att hantera, roligare och fixa och trixa med men spelet i sig nej där vinner Sims 2 klart.

Så mitt helhetsbetyg för Sims 3 blir en svag 3:a. Men inte kommer jag sluta spela för det, jo kanske när jag väl får hem Sims 2 =)

Nä nu ska jag sluta tjata om Sims, finns väl annat som är viktigare eller? Jo kanske det men orka, inte just nu i varje fall.

Jaja inte mycket som händer. Min kära make, vi gifte oss i somras på drive-in under Power Meet i svärfars Buick -55, han är iväg och gör iordning vår bil inför bes.
Skulle till och fixa bakbromsar o vänster styrled fram, men blev div mer saker. Alltid när karlar är igång och fixar med bilar så är det så mycket mer som behöver fixas.
Så nu är även bränslefilter, luftfilter, oljefilter, tändstift, bromsslangar, kylare, baklucka, framskärmar, huv, 4 dörrar och fronten byt. Jo och så får jag inte glömma rosten oxå som ska svetsas. Så gnäller dom på den bilen vid bes så blir jag mäkta förvånad.

Bilen då, jo det är en Volvo 740 -85 fast nu med front och div annat ifrån en Volvo 745 -90. Blir la bra det oxå till slut.

Nähä ska ta och göra lite nytta eller snarare så lite som möjligt. Läsa en bok eller dyl. Blir säkert Sims 3 igen, se där nu börjar jag igen =)

Denna blogg får ni ta för vad den är - handlar om just allt eller just ingenting. Blir vad det blir. Kommentera gärna, bara kul och se om någon där ute i cyberspace tittar in...*s*

Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Yey! :D

Äntligen har du skaffat blogg! ^^ Men bara skriv om det som faller dig in (inga grejer om mig bara, håller privatlivet utanför nätet (som du säkert vet iofs)) :P

Skriv skriv skriv!!



Kram syrran

2009-08-30 @ 13:19:32
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0