Betyg

Passa på att betygsätta böckerna jag skrivit om. Jag skriver ingen egen recension, orka lol. Men ett betyg kan jag juh absolut ge. Är på g att skriva ner en till som jag läste ut häromdagen, riktigt bra kan jag lova. Nu måste jag bara läsa dom andra i den serien som jag missat. Pratar om Åsa Larsson - Till dess din vrede upphör. Grymt bra som hennes tidigare kriminalromaner som utspelar sig i Kiruna. Ser när jag kollar vilka dessa tidigare är att jag bara missat en, tur det. Den blir det att jag köper på fredag, riktigt längtar att få krypa ner i soffan alt sängen och försvinna iväg till kalla Kiruna =)

Sitter och pratar med lite kul folk på msn samtidigt som innehållet i min röda Polly påse försvinner misstänkt snabbt...*s* Gott juh =)

Fick ett "mumsigt" sms igår av min kära syster som berättigar mig till att hämta ut en påse Juicy Fruit Melon på närmsta Pressbyrå alt 7-eleven. Ser jag verkligen fram emot. Blir på fredag alt måndag då vi kommer åka till en större håla än denna för här vet dom väl knappt vad Pressbyrå är...*asg*

Ska försöka göra lite nytta idag. Skulle behöva dammsuga men har juh ingen dammsugare längre, får la bli till att ta fram soppborsten...inte det allra bästa när man har både en skitig karl och hund :P Men men blir la lite bättre än tidigare. Disken diskar inte sig själv och tvätten tar snart över större delen av lägenheten...lol

Man skulle behöva packa oxå då vi flyttar nästa månad, men så tittar man sig omkring och ser att vi fortfarande inte har packat upp sen vi flytta hit. Vilken krass verklighet att leva i flyttkartonger som jag då gjort dom senaste åren känns det som. Räkna ut att detta blir min 30:e flytt sen jag föddes, och då är 26 av dom gjorda sen -96 när jag flytta hemifrån för 2:a gången. Så jag är på g att göra min 27:e flytt på nästan exakt 12 år. Det motsvarar 2.25 flyttar per år! Fan inte klokt juh om man tittar på det på det viset. Nä vill jag verkligen inte tänka på. Fast lite ironiskt är det, man kanske skulle ha 30 gångsflyttfest eller nåe? LoL

Nähä dags att ta tag i bestyren här hemma dom försvinner juh inte snabbare bara för att jag sitter här =)
Skriver dock ett par rader om boken som jag nämnde i början först. Blir som tidigare, baksides text och betygsättning. Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Hoppas Juicy Fruit ska smaka! (det är tuggummi dock, du vet det va?) ;)

Super att du bloggar! Går ju bra.

Har länkat till dig från min blogg och tom gjort ett litet inlägg!



Kram*

2009-09-16 @ 16:40:17
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: c@ttis

- Snofrid: aha tuggummi, va lite osäker. men jag gillar tuggummi så det är super =) gör mitt bästa med bloggandet lol. du är bäst. kramar

2009-09-17 @ 11:59:36
Postat av: j

Hej,

jag har en tävling på min blogg om att ni ska skicka in bild på porträtt. Fina priser och rolig tävling va gärna med och tävla och läs mer på bloggen!:)

kram

2009-09-17 @ 12:45:19
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: c@ttis

- j: det ska jag ta o kolla upp, låter kul. tack för att du titta in. kram

2009-09-17 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0