Flickan som lekte med elden

Var på bio med min kära make igår. Lite tidig födelsedagspresent, fyller 34 år idag lol
Såg årets klart bästa film: Flickan som lekte med elden. Kan juh bara rek denna sjukt grymt bra film.
Läser just nu första boken i Millenium serien: Män som hatar kvinnor. Ska försöka få lite tid över att läsa så jag kommer vidare till näst kommande bok.

Tillbaks till idag, som sagt fyller 34 år. Firades dock i förväg i lördags av föräldrarna och lillasyster =)
Vi tog en fika på Nostalgi byn utanför Fellingsbro. Verkligen ett ställe jag kan rek för dig som gillar 50-60 talet, jänkare och dyl.
Sedan for vi hem till oss, jag fixa med maten: flygande jakob, pappa fixa med datorn...
Riktigt trevligt faktiskt. Fick ett presentkort av föräldrarna på Intersport så jag kan köpa mig en vinterjacka. Av syrran fick jag ett jätte fint ljus i form av en lotus blomma, i ljusblått, som står på en liten spegeltallrik =)

Idag vakna man tidigt. Ska iväg med maken till vårdcentralen, han har haft problem med skuldran/axeln en längre tid. Senare ska det fixas med tårta och dyl inför firandet i em/kväll.

Nä dags att ta en dusch, rasta vovven och sen så komma iväg. Så man slipper stressa alltför mycket, ganska vanligt annars lol

www.nostalgibyn.se


Kommentarer
Postat av: Snöfrid

GRATTIS!! o(^x^)o



Kram syrran

2009-09-22 @ 18:12:45
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: c@ttis

Snöfrid - tackar :o)

2009-09-24 @ 18:35:15
Postat av: Alexandra Jau

Jag har läst alla tre böckerna men inte sett filmen. Men jag ska se den nån dag. Alla verkar tycka filmen är jättebra.

2009-10-12 @ 19:11:47
URL: http://dagensdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0